متولدین مرداد رو بهتر بشناسید
 
جک اس ام اس پ ن پ و هرچی دلت بخاد
جک اس ام اس عاشقانه سرکاری پ ن پ

تا وقتی عاشقــــم صبـــــورم

یه شیر همیشه از بالا نگاه می کنه

اما اگه خیانت ببینم فقط می ذارم می رم

چون همیشه پس مونده غذام مال کفتاره


joke48.tk

joke48.tk

joke48.tk


ای کاش میفهمیدی وقتی یه مرد مردادی برات گریه میکنه یعنی از همه

چیزش برات گذشته


joke48.tk

joke48.tk

joke48.tk


بگــذار بگـوینـد مــــردادی مغرور است

مردادی دوسـتـت دارم هــایـش را خـرج کـسـی کـه لـیـــاقــــتـــش

را نـدارد، نـمـیـکـنـد


joke48.tk

joke48.tk

joke48.tk


میگه : دوست دارم٬ تو بهترین هستی ولی لیاقت تو بیشتر از این

حرفهاست٬ من بخاطر خودت تنهات می ذارم٬ تو لیاقت از من بهتر رو

داری٬ بدون من آینده بهتری داری !

میگم :‌ اولا که من مردادیم میفهمم این سیستم پیچوندن خیلی

قدیمی شده٬ یکم از خودت خلاقیت داشته باش٬ دوما شما بیخود می

کنی برای من مشخص می کنی چی برام بهتر هست٬ خودم عقل و

شعور دارم می فهمم, سوما برو٬ با مردادی ها در نیفت....


joke48.tk

joke48.tk

joke48.tk


یه مــردادی اصولا جدیـه . اهل جلف بازی و مسخره بازی نیست

برای همین وقتـی داره باهاتون شوخی میکنه ،شما فکر میکنید داره

حالتـونو میگیره

باور کنید داره بهتون حــــال میـــده

یه مـردادی اگه بخواد حال بگیــره که خیلی وضع خـراب میشه

پس لطفا مثبت بیندیشید


joke48.tk

joke48.tk

joke48.tk


مردادی که باشی

بی آنکه بخواهی

تمام حرکاتت خاص میشود!

نگاهت

عاشقی و دوست داشتنت

سکوت و کلامت

احساس و مهربانی ات

صبوری و تحملت

حتی، غرور و لجبازی هایت هم جذابیتی خاص دارد!


joke48.tk

joke48.tk

joke48.tk


دلش تنـــگ ميشود و بغـــض

دلش تنـــگ ميشود و اشک و آه و خاطـــره

دلش ميگيرد و غـــــرورش نميميـــرد

اين يک پســر يا دختــــرمردادی است

سرش خم نمي شود

او ميشکند و لب به غصــه وا نمي کند

او زاده ي امرداداست

در دلــش به اندازه تمـــــام خانه هاي دنيـــا براي تــو سر پنـــاه دارد


joke48.tk

joke48.tk

joke48.tk


برای ما مـــردادی ها باختــــن هیــــچ معنایی نداره

ما همیشـــه بایـــد پیــــروز باشیـــم

تو کار...

تو عشـــــق ....

تو زنـــدگی....


joke48.tk

joke48.tk

joke48.tk


من یک شیرم

عاشق میشوم,دل میبازم,قلبم را,احساسم را ارزانیش میکنم
اما
مبادا روزی که احساسم را بازی دهند

یا پا روی دُمم بگذارند

نابودشان میکنم

قید قلب و احساسم را میزنم

ولی غرورم را هرگز

من یک شیرم

من یک مردادیم

فوق العادم

 


مطالب جالب و خواندنی دیگر:

 

داستان آموزنده "ثروتمند تر از بیل گیتس"

 

 

 

 

ساعت از زندگی یک دختر ایرانی (طنز)

 

 

 

 

اصطلاحات ایرانی(طنز)

 

 

 

 

 

حرکات دختر خانم ها در زمانهای مختلف (طنز)

 

 

 

 

زندگی زناشویی به دور از دعوا (طنز)



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
سه شنبه 15 اسفند 1391برچسب:متولدین مرداد,مشخصات مردادی ها, :: 21:0
مهدی

درباره وبلاگ


سلام دوستان به وبلاگ خودتون خوش اومدید.لطفا برای هر چه بهتر شدن وبلاگ نظر دهید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان جک اس ام اس پ ن پ و هرچی دلت بخواد و آدرس joke48.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.